where my journey begins...



diam tak diam..sedar tak sedar..sudah 4 tahun kami melayari bahtera rumahtangga..tiada kepincangan..tolak ansur sentiasa di amalkan..cuma..isu balik kampung masa raya jer..yg kdg2 ada tak puas hati..hahaha..



4 tahun adalah satu jangka masa yang pendek..singkat..yg masih blm boleh diukur nikmatnya...syukur Alhamdulillah..atas kebahagiaan ini..dan selama inilah juga..kami berusaha untuk mendapatkan seorang yang bergelar..ANAK!!!

akhir 2009..kami telah mendapatkan rawatan kesuburan di klinik prof hamid..saya disahkan pcos..slps mengambil ubat..dan usaha untuk turunkan berat badan sbyk 10% berjaya..period saya kembali normal..
2010..kami memutuskan untuk berusaha secara normal..tanpa mengambil sebarang ubat..dan masih blm dikurniakan rezeki..usaha tradisional..megnurut..sudah menjadi kelaziman..

seawal 2011..
22.1.2011..saya bertekad untuk merujuk semula kpd prof memandangkan period saya kembali tidak teratur..prof menasihati saya untuk membuat rawatan lap..and od..
23.3.2011..minor operation telah dijalankan..syukur wlu sakit sikit..demi anak..saya harungi jua..
1.4.2011..jahitan dibuka..prof bagi tempoh 3 bulan..utk ttc..klu tak berjaya..jumpa doktor lagi..

usaha kami sentiasa diiringi dengan doa kepada Illahi..smg kami dikurniakan anak yang soleh dan solehah..agar rahim saya dapat menjalankan fungsinya..namun..ketentuan serta redha Allah jua yg kami pohon..

AMIN..

1 coretan:

DJJ5141 said...

saya juga seorang PCOSer...
tabahnya.. amin, saya turut mendoakan..

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com